11 تیر 1403
logo

مرکز تحقیقات بیوسنسور

دانشگاه علوم پزشکی تهران

تور پژوهشی بازدید از پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم

پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم با همکاری مرکز پژوهش های علمی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاونت پژوهشی بیمارستان شریعتی میزبان تور ویژه هفته ی پژوهش شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، در جریان این دیدار علمی، دانشجویان از رشته های مختلف از جمله پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، اپیدمیولوژی و بیوتکنولوژی ضمن حضور در بخش های مختلف تحقیقاتی پژوهشگاه از نزدیک با فعالیت های علمی و تحقیقاتی پژوهشگاه آشنا شدند.

دکتر ندا مهرداد، معاون پژوهشی پژوهشگاه و دکتر فرساد نوری زاده، معاون استعدادهای درخشان دانشگاه، دانشجویان را در جریان این تور تحقیقاتی همراهی کردند.

دانشجویان شرکت کننده در این تور پژوهشی از فضای فیزیکی و امکانات  واحدهای مختلف تحقیقاتی پژوهشگاه از جمله آزمایشگاه های  جامع، بیوسنسور، ماهی زبرا ، میکروبیوتا، مدل سازی و بیوبانک تحقیقاتی و مرکز دیتا دیدن کردند. 

در بخش دیگری از این دیدار علمی، دانشجویان ضمن حضور در مرکز رشد و نوآوری پژوهشگاه از نزدیک با  نحوه انجام کار شتابدهنده‌های مستقر در پژوهشگاه که با هدف ایجاد استارت‌آپ در حوزه‌های مرتبط با غدد درون ریز در حال فعالیت هستند آشنا شدند. 

دکتر ندا مهرداد نیز با بیان این که  پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان قطب علمی- پژوهشی در حوزه سلامت کشور شناخته می شود، گفت: تاکنون تعداد قابل توجهی از متخصصان در حوزه های مختلف پژوهش کشور، در قالب دوره های آموزش تکمیلی شامل دکتری تخصصی پژوهشی، پسادکترا، فرصت مطالعاتی، پزشک پژوهشگر و سرباز نخبه و کارورزی پژوهشی در این پژوهشگاه تربیت شده اند.

 

 

کلمات کلیدی
فاطمه رجبی
تهیه کننده:

فاطمه رجبی